Rod covers and reel covers for well and are wonderful fit for my expensive rods and reels. Highly recommend !
I love that u can identify the different lures that all look the same.
Before I just had tackle boxes full of different lures. When I needed one it took my 5 minutes to long to untangle all the treble hooks stuck together. Completely got rid of that box and just have the Buzbee Sleeves. Saves me time on the water when I need to make a quick bait change. Would highly recommend.
love it! the best way to organize my terminal tackle and not have small hooks shift to other areas. highly durable and modular. I will be buying more from Buzbe.
I really wanted the colony 28t, but it's been out of stock for months
This will work for now.
When I first got my bag, the zipper was broken, so I contacted the company and received a replacement. I have used it several times since then; it is crafted from excellent material and meets every expectation for the price. I have also gathered a number of compliments. This is my preferred bag whenever I head out on the water.
It doesn’t make sense they sell empty regular and deep but not thin . Tried multiple times to get a hold of them but the just ignore me .
Hi Kevin! After checking our email history, it does not appear that we have received any emails from you. We apologize for any confusion!
We do expect to offer Empty Colony Thin Boxes within the next few weeks.
If you have any questions in the meantime, please feel free to email us directly at info@buzbe.com, and our team would be happy to assist you!
I got everything I need for salmon bass everything including the terminal tackle stays, neatly packed, and compartments like nothing else on the market
You need to make. 2x3 unit for the regular depth
I needed more depth and space for a round split shot container & two 6 compartment “ fly fishing “ size mini containers for walleye hooks & swivels type stuff
I used the 2x3T for the colony 15 , vs colony 15t
This was my third or fourth purchase of Buzbe products. Great stuff! Fits perfectly in my Ranger!
Good quality tackle system that is durable and user friendly. I plan to replace my whole storage system with the Buzbe systems.
I have not received any replacement box.
Hi Tim,
As we previously mentioned in the email regarding your warranty claim, your warranty was approved and our team created a new order with a replacement box free of charge.
At the time, we were sold out of Empty Colony 28 boxes, so your replacement has not shipped yet. We expect to have them back in stock within approximately 1-2 weeks. As soon as they are available, we will get your replacement shipped out ASAP!
Thanks,
BUZBE Team
Great quality product at an affordable price. Top of the line product.
Not what I expected and thats ok however I contacted the company via e-mail about a return and never received a reply
Great product the covers fit perfectly on my reels. I like the strap that lets you keep the pole strung up.
Smaller than I expected but still a nice tackle box well made very durable
The single bin is nice , but the Colomy 15 size there are not enough containers
My thought, offer 1x2 options with 2 solid dividers , to offer a bin capacity of 4 !
Us fishing guys are fighting for space , when getting the colony 15’s
And offer a 2x3 for mini bins AND EXTRA SPACES ex Round lead weight containers & fly fishing mini cases